Oudheidkundige Vereniging Herderewich

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Ouwe Foto's kiekn en historie van kerk en school Hierden U kunt weer ouwe foto's kiekn van Hierdenaren die u misschien nog gekend heeft en van boerderijen die er niet meer zijn of heel erg zijn veranderd. Komt u op 2 nov. naar het Dorpshuis om deze presentatie mee te maken! Zaal open 19:30 uur, aanvang 20:00 uur.

Sinterklaasfeest Buurtvereniging Hierden

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Sinterklaas komt weer naar Hierden en hij neemt zijn muziekpieten mee. Dit jaar zal de sint geen rondrit maken door Hierden maar naar het Dorpshuis toekomen. De zaal gaat om 14:00 uur open, om half drie begint het programma tot ongeveer kwart over vier. We hopen op een gezellige middag! Voor de kinderen tot en met groep 5 is er een kleurwedstrijd, de kleurplaten worden op school uitgedeeld en liggen bij de Spar.

Volkskerstzang Dolfinarium

Volkskerstzang met o.a. 't Hierder Zangkoor Kijk voor inlichtingen op www.volkskerstzangharderwijk.nl

Kerst met Gea en Jolanda

Gea en Jolanda zingen traditionele en eigentijdse kerstliederen in het Dorpshuis. Aanvang 20:00 uur, de zaal gaat om 19:30 uur open.