info@buurtvereniginghierden.nl tel: 0341-451 546 Mob. 06-82 70 10 17

‘t Hierder Zangkoor

Dorpskerk hierden Hierden, Nederland

Concert in Dorpskerk Hierden Op zaterdag 7 oktober 2017 hoopt het 't Hierder Zangkoor haar concert te geven. Deze wordt gehouden in de Dorpskerk te Hierden. Wij willen u laten genieten van mooie koorzang met begeleiding en muzikale intermezzo's van Willeke van den Bosch op dwarsfluit en Henk van der Maten op piano of orgel. De algehele leiding is in handen van Peter Witteveen. Aanvang van het concert is 19.30 uur, de kerk is open vanaf 19.00 uur. De toegang is gratis.

Oudheidkundige Vereniging Herderewich

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Ouwe Foto's kiekn en historie van kerk en school Hierden U kunt weer ouwe foto's kiekn van Hierdenaren die u misschien nog gekend heeft en van boerderijen die er niet meer zijn of heel erg zijn veranderd. Komt u op 2 nov. naar het Dorpshuis om deze presentatie mee te maken! Zaal open 19:30 uur, aanvang 20:00 uur.